Σε αυτό το άρθρο θα θέλαμε να σας δώσουμε μερικές πληροφορίες για να προετοιμαστείτε όσον αφορά το τι απαιτείται για να αποκτήσετε ένα eshop λειτουργικό, εύχρηστο και φυσικά κερδοφόρο.

Σημεία προσοχής

Αποτελεσματική παρουσίαση των προϊόντων: Οι υποψήφιοι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να έχουν όσο το δυνατόν καλύτερη άποψη των προϊόντων μέσω επαγγελματικών φωτογραφιών. Η απεικόνιση των προϊόντων στις φωτογραφίες με το σωστό φωτισμό και την ανάλογη επεξεργασία θα έχει ως αποτέλεσμα την ρεαλιστική παρουσίαση ώστε να κάνουν την σωστή επιλογή.

Επιπρόσθετες πληροφορίες πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνουν το είδος των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την κατασκευή όπως επίσης και για τα μεγέθη που είναι διαθέσιμα.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην επιλογή των φωτογραφιών ή στην λήψη τους. Επίσης σας καθοδηγούμε ώστε να συμπεριλαμβάνετε πληροφοριακές περιγραφές των προϊόντων που θα βοηθούν και στην υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

 

Πολλαπλά φίλτρα αναζήτησης: Οι χρήστες για να μετατραπούν σε πελάτες, θα πρέπει να μπορούν να εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Για παράδειγμα αν πουλάμε παπούτσια θα πρέπει να υπάρχουν φίλτρα που να περιλαμβάνουν την τιμή, το νούμερο, το χρώμα, το υλικό (δέρμα, πλαστικό κλπ), τη χρήση και το είδος παπουτσιού.

Για παράδειγμα ένας χρήστης να αναζητά στο eshop παπούτσια χρώματος καφέ από δέρμα. Φανταστείτε να κλικάρει σε κάθε παπούτσι που έχει φέρει ως αποτέλεσμα η αναζήτησή του για να βλέπει αν είναι διαθέσιμο στο συγκεκριμένο νούμερο. Αν δεν έχουμε σε όλα τα προϊόντα μας όλα τα νούμερα, σε λίγο θα κουραστεί και θα σταματήσει την αναζήτηση. Αν όμως στα φίλτρα περιλαμβάνεται και το μέγεθος τότε θα μπορεί να βλέπει μόνο τα παπούτσια με το επιλεγμένο μέγεθος και δεν θα χάνει τον χρόνο του. Ως αποτέλεσμα η εμπειρία χρήσης βελτιώνεται και οι επισκέπτες θα μετατρέπονται σε πελάτες με μεγαλύτερο ποσοστό.

Ανάλογα ή παρόμοια φίλτρα αναζήτησης πρέπει να ορίζονται για κάθε τύπο προϊόντος.

Το eshop επίσης θα πρέπει να ενσωματώνει αναζήτηση με λέξης κλειδιά.

Το σύστημα διαχείρισης και παρουσίασης προϊόντων που χρησιμοποιούμε, παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορείτε εύκολα και γρήγορα να δημιουργείται ιδιότητες προϊόντων και να δημιουργείται φίλτρα αναζήτησης.

 

Σύγχρονο εικαστικό: Όταν η παρουσίαση των προϊόντων και γενικότερα όλο του eshop βασίζεται σε σύγχρονης σχεδίασης εικαστικό, η εμπειρία χρήσης βελτιώνεται και οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις.

Σας βοηθάμε να επιλέξετε ένα εικαστικό και σχεδίαση του eshop σύμφωνα με το ύφος των προϊόντων που εμπορεύεστε. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μοναδικά εικαστικά βασιζόμενοι σε ένα υπάρχων πρότυπο. Με αυτό τον τρόπο κρατάμε το κόστος δημιουργία του eshop σε χαμηλά επίπεδα και παράλληλα μπορούμε να παρέμβουμε και να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένη παρουσίαση και εμφάνιση.

Χρησιμοποιούμε πρότυπα παρουσίασης προϊόντων που προσθέτουν στην εμπειρία περιήγησης.

 

Προσαρμοστικότητα στις φορητές συσκευές: Μελέτες δείχνουν την όλα και αυξανόμενη χρήση των φορητών συσκευών για την πραγματοποίηση αγορών σε eshop. Μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και από την προσωπική μας εμπειρία. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες χρησιμοποιούν έξυπνα τηλέφωνα και tablet.

Φροντίζουμε η σχεδίαση του ιστότοπου να προσαρμόζεται ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης και να εμφανίζεται σωστά. Διαθέτουμε ειδικά εργαλεία ελέγχου για όλες τις συσκευές.

 

Αν έχετε απορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε πληροφορίες ή μια προσφορά κατασκευής eshop.

Διαβάστε επίσης τι άλλο πρέπει να προσέξετε κατά την δημιουργία eshop.

Η Webinfinity δραστηριοποιείται στην κατασκευή εταιρικών ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων από το 2011.