Στο παρακάτω άρθρο θα προσπαθήσουμε να σας μεταδώσουμε μερική από την εμπειρία μας σαν κατασκευαστές ιστοσελίδων, αλλά και σαν απλών χρηστών που προσπαθούν να εντοπίσουν τόπο διαμονής για τις διακοπές τους.

Οι τρεις βασικές αρχές που θα πρέπει να ακολουθηθούν στην κατασκευή της ιστοσελίδας είναι οι εξής:

Απλότητα

Πραγματική πληροφορία

Αλληλεπίδραση επισκεπτών

1. Η αρχική σελίδα θα πρέπει να είναι απλή

Μην κατακλύζετε τους επισκέπτες του site σας με πάρα πολλές πληροφορίες στην αρχική σελίδα.

Η αρχική ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι απλή και να υποκινεί τον επισκέπτη να δει περισσότερα κάνοντας την ανάλογη επιλογή από το μενού.

Απαραίτητο στοιχείο της αρχικής ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι φωτογραφίες του ξενοδοχείου, οι οποίες θα πρέπει να καταλαμβάνουν ακόμη και όλο το χώρο της οθόνης. Δεν χρειάζεται να βάλετε πάρα πολλές φωτογραφίες οι οποίες να εναλλάσσονται. Αν έχει γίνει σωστή επιλογή, ακόμη και μία θα είναι αρκετή ώστε να ελκύσει τον υποψήφιο πελάτη.

Στη συνέχεια ακολουθεί ο δεύτερος κύριος σκοπός της αρχικής ιστοσελίδας του ιστότοπού σας.

2. Καλέστε τους επισκέπτες να προβούν σε ενέργειες

Παροτρύνετε τους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα για τις παροχές σας, να δουν φωτογραφίες αλλά και να επικοινωνήσουν μαζί σας.

3. Εμφανή στοιχεία επικοινωνίας στην πρώτη σελίδα

Βοηθήστε τους επισκέπτες σας να δουν αμέσως πως μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Εμφανίστε το τηλέφωνο επικοινωνίας ή το email στο πάνω ή κάτω μέρος της ιστοσελίδας.  

4. Πραγματικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας

Οι φωτογραφίες παίζουν ίσως τον σημαντικότερο ρόλο στο να προσελκύσουν τον υποψήφιο πελάτη.

κατασκευή ιστοσελίδων, ξενοδοχεία

Δεν θα πρέπει να είναι έντονα επεξεργασμένες και με επεμβάσεις από το photoshop ή παρόμοια προγράμματα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουν καλλιτεχνική άποψη ή να εστιάζουν σε συγκεκριμένα σημεία και λεπτομέρειες του ξενοδοχείου σας. Αλλά θα πρέπει να είναι ικανές να παρουσιάζουν και την πραγματική εικόνα της επιχείρησής σας. Με αυτό τον τρόπο θα σας βοηθήσουν να χτίσετε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη σας. Ειδικά σήμερα που οι επισκέπτες των ξενοδοχείων ή των τόπων διαμονής γενικότερα έχουν δύναμη με σχόλια και προσωπικές φωτογραφίες που μπορούν να ανεβάσουν σε ανάλογα site.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να φωτογραφήσετε κάθε ατέλεια ή μειονέκτημα που μπορεί να υπάρχει στο χώρο σας. Σκοπός σας είναι να προετοιμάσετε τον πελάτη για αυτό που θα αντικρίσει χωρίς να του δημιουργήσετε εσφαλμένες προσδοκίες, αλλά και να τον προϊδεάσετε ότι θα περάσει όμορφα και ότι τα χρήματα που θα δώσει θα ανταποκρίνονται στις παροχές σας.

Οι φωτογραφίες λοιπόν δεν θα πρέπει να είναι κάτι που θα πρέπει να το πάρετε στα ελαφρά.

5. Δώστε την ευκαιρία στον υποψήφιο πελάτη να δει κάθε δωμάτιο

Ανεβάστε πλούσιο φωτογραφικό υλικό αλλά και με εμφανή πληροφόρηση σχετικά με το χώρο – δωμάτιο που απεικονίζει. Με αυτό τον τρόπο ο υποψήφιος πελάτης θα μπορεί να ζητήσει συγκεκριμένο δωμάτιο και θα διευκολύνει την επικοινωνία σας μαζί του.

κατασκευή ιστοσελίδων, προβολή δωματίων

6. Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να αλληλεπιδράσουν με τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας προς όφελός σας τα social media

Η αλληλεπίδραση μπορεί να επιτευχθεί εύκολα και χωρίς επιβάρυνση για τον ιστότοπο σας, χρησιμοποιώντας γνωστά site που έχουν σαν στόχο να φιλοξενήσουν σχόλια και φωτογραφίες πελατών.  

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας κατά την αναχώρησή τους, να γράψουν μια κριτική, να ανεβάσουν φωτογραφίες και να μοιραστούν την εμπειρία τους από τη διαμονή τους στα social media.

Προσθέστε στον ιστότοπό σας budges που παραπέμπουν σε αξιόπιστους οργανισμούς και επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεστε. Θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελάτων.

7. Αναπτύξτε περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης

Μην διστάσετε να προβάλετε το προσωπικό σας μέσα από τις σελίδες του ιστότοπού σας. Συστηθείτε και ξεκινήστε τη γνωριμία με τους πελάτες σας πριν ακόμη έρθουν στο χώρο σας.

Διαβεβαιώστε τους ότι θα είστε δίπλα τους ότι και αν συμβεί και ότι θα τους δώσετε οποιαδήποτε πληροφορία και αν χρειαστούν.

H Webinfinity θα σας βοηθήσει να προβάλετε την επιχείρησή σας με τρόπο που θα προσελκύσει αλλά και θα χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον υποψήφιο πελάτης σας.

Διαβάστε επίσης: