Έχετε δημιουργήσει ένα καινούργιο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν έχετε τις πωλήσεις που θα έπρεπε;

Μην ανησυχείτε!

Τις περισσότερες φορές τα καινούργια eshop δεν έχουν την αναμενόμενη απόδοση.

Στο επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε μερικούς συνηθισμένους λόγους που το eshop σας δεν έχει ακόμη τις πωλήσεις που θα έπρεπε, αλλά και τι μπορούμε να κάνουμε για τις αυξήσουμε.

1.  Οι πελάτες σας δεν ολοκληρώνουν την παραγγελία λόγω μη αναμενόμενων χρεώσεων κατά το checkout.

Ίσως να έχει συμβεί και σε εσάς. Αφού έχετε βρει ένα προϊόν που είναι σε καλή τιμή, όταν προχωράτε στην πληρωμή, διαπιστώνετε ότι υπάρχουν και άλλες χρεώσεις όπως είναι τα μεταφορικά, τα οποία αυξάνουν αρκετά την τελική τιμή, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπετε την αγορά.

Λύση:

Πληροφορήστε όσο πιο σύντομα μπορείτε τους πελάτες σας, για τα βασικά έξοδα αποστολής ή άλλες χρεώσεις.

Με αυτό τον τρόπο θα είναι προετοιμασμένοι για το τι τιμή θα δουν. Χρησιμοποιείστε banners που να αποκαλύπτουν αυτές τις χρεώσεις και ειδικά τα έξοδα αποστολής.

Ειδικά στην αρχή θα ήταν πολύ υποβοηθητικό να προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής στις τοπικές αποστολές.

2. Οι φωτογραφίες μπορεί να είναι χαμηλής ποιότητας και λίγες.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο άρθρο οι καλές φωτογραφίες είναι το παν, λόγω του ότι οι επισκέπτες του eshop σας δεν μπορούν να πιάσουν στα χέρια τους το προϊόν, δεν θα προχωρήσουν στην αγορά αν οι φωτογραφίες δεν είναι ικανοποιητικές. Αν είναι λίγες, θολές, σκούρες ή με υπερέκθεση θα έχουν αρνητική επίδραση στον επισκέπτη.

Λύση:

Χρησιμοποιείστε καθαρές, λεπτομερείς, και με άσπρο φόντο φωτογραφίες.

Προσφέρετε απεικόνιση από πολλές πλευρές και γωνίες. Φροντίστε να υπάρχει φυσικός φωτισμός, τραβήξτε κοντινά σε λεπτομέρειες.

3. Οι περιγραφές των προϊόντων δεν είναι υπερκινητικές.

Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αντιγράψει απλός τις περιγραφές από ένα κατάλογο, περιέχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, είναι ψυχρές και δεν τονίζουν τα προτερήματα.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο άρθρο Μετατρέψτε τους επισκέπτες σε πελάτες οι περιγραφές πρέπει να έχουν μια συγκεκριμένη μορφή.

Πρέπει να δίνουν όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται ώστε να πείσουν για την αξία του προϊόντος, αλλά και να αγγίζουν τα συναισθήματα του υποψήφιου αγοραστή. Σκεφτείτε το προϊόν σας και μπείτε στη θέση του αγοραστή.

Παρουσιάστε σε ένα tab κύριες πληροφορίες και σε άλλο μπορείτε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες.

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια ατάκα που να υποκινεί και να κάνει έκκληση στο συναίσθημα όχι μόνο στη λογική.

Δώστε την ευκαιρία στον επισκέπτη να νιώσει το πώς θα ήταν αν είχε ήδη το προϊόν στα χέρια του.

Τολμήστε λοιπόν να δημιουργήσετε πρωτότυπες και σωστά δομημένες περιγραφές .

4. Οι τιμές σας δεν είναι ανταγωνιστικές

Εξετάστε τον ανταγωνισμό και ενημερωθείτε για τις τιμές σε παρόμοια ή ίδια προϊόντα σε άλλα eshop.

Μήπως πουλάτε ακριβά; Μήπως η τελική τιμή του προϊόντος είναι αυξημένη;

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να προσφέρετε την χαμηλότερη τιμή, Ειδικά αν έχετε αρκετές πωλήσεις, αυτό σημαίνει ότι οι τιμές δεν είναι το πρόβλημα. Αλλά αν χάνετε πολλούς πιθανούς πελάτες, σκεφτείτε μήπως οι υψηλές σας τιμές είναι το πρόβλημα.

Λύση:

Δοκιμάστε να δημιουργήσετε προσφορές και κουπόνια εκπτώσεων και μελετήστε το αποτέλεσμα.

Δημιουργήστε συνδυασμούς – πακέτα προϊόντων με σημαντική έκπτωση. Υπάρχουν ειδικά εργαλεία που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να πετύχετε τον παραπάνω στόχο.

Αν δεν θέλετε να μειώσετε τις τιμές σας και έχετε μοναδικά προϊόντα, τα οποία είναι χειροποίητα ή έχουν καλύτερες ποιοτικές προδιαγραφές, προβάλετέ το στην περιγραφή και με ειδικά banners. Μήπως προσφέρετε καλύτερες υπηρεσίες; Είναι σημαντικό οι πελάτες σας να το γνωρίζουν.

5. Δεν έχετε χτίσει ακόμη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Ειδικά αν είστε νέο eshop, οι πελάτες ακόμη δεν έχουν αποκτήσει εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Ίσως φοβούνται ότι αν έχουν κάποιο πρόβλημα δεν θα μπορέσουν να το λύσουν.

Μήπως το παρουσιαστικό του eshop σας δεν είναι επαγγελματικό;

Λύση:

Κάντε εμφανή τα στοιχεία επικοινωνίας.

Δώστε στους πελάτες σας όσες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με το πώς μπορούν να επικοινωνήσουν με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ειδικά αν έχετε και φυσικό κατάστημα, δηλώστε το ξεκάθαρα και αναφέρετε που βρίσκεται.

Πλασάρετε καλά την επιχείρησή σας στη σελίδα Σχετικά με Εμάς. Συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό σας, την τεχνογνωσία και την εμπειρία σας.

Ζητήστε σχόλια πελατών. Θα βοηθήσουν τους πελάτες του eshop σας να σας εμπιστευτούν.

Δώστε πληροφορίες για επιστροφή προϊόντων.

Διαβεβαιώστε τους πελάτες σας ότι θα είστε εκεί για να λύσετε όλες τις απορίες τους αλλά και για το ποια πολιτική ακολουθείτε για την επιστροφή προϊόντων.

6. Δεν προσφέρετε αρκετούς τρόπους αποστολής – παραλαβής, πληρωμής.

Πολλοί πελάτες δεν καλύπτονται μόνο από την ταχυδρομική αποστολή. Ίσως να θέλουν να παραλάβουν άμεσα και εσείς να μην προσφέρετε ταχεία αποστολή, ακόμη και αν είναι πιο ακριβή. Ίσως να θέλουν να παραλάβουν άμεσα οι ίδιοι από την αποθήκη σας ή το φυσικό σας κατάστημα και να πληρώσουν με μετρητά.

Λύση:

Φροντίστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον τους ίδιους τρόπους αποστολής – παραλαβής και πληρωμής που έχουν και οι ανταγωνιστές σας.

Οι τρόπο αποστολής – παραλαβής μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Απλό ταχυδρομείο
  • Συστημένο
  • Express αποστολή
  • Αποστολή με αριθμό παρακολούθησης (tracking number)
  • Παραλαβή από το κατάστημα

Οι τρόποι πληρωμής μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Κατάθεση στην τράπεζα
  • Πιστωτική κάρτα
  • Αντικαταβολή
  • Πληρωμή στο κατάστημα

Εμείς στη Webinfinity θέλουμε να πετύχετε στην κατασκευή του eshop σας. Θα είμαστε πάντα κοντά σας με συμβουλές και συγκεκριμένες ιδέες.

Ζητήστε μια προσφορά κατασκευής eshop στις καλύτερες τιμές.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το Πώς να Μετατρέψετε του Επισκέπτες του Eshop σας σε Πελάτες και πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις με χρήση κουπονιών.